Moje zdjęcie
Poland
Zapraszam...Odpocznij i obejrzyj mój anielski świat... Napisz do mnie koniecznie, jeśli potrzebujesz Anioła Stróża...anielskiego upominku dla Kogoś bliskiego i wyjątkowego...anielskiej dekoracji pokoju dziecięcego...anielskiego prezentu z okazji narodzin, Komunii Św., urodzin, imienin... Napisz do mnie: anielina@poczta.onet.pl Zamówienia proszę składać najlepiej przynajmniej z dwutygodniowym wyprzedzeniem!!!

Zaglądają do mnie...

niedziela, 10 stycznia 2010

Zapraszam na gorącą czekoladę...















I jeszcze pochwalę się moim otulaczkiem - ocieplaczkiem, w którym zakochałam się tak bardzo, że złożyłam zamówienie u Betsy Petsy. I już go mam. Jest naprawdę śliczny. Zapraszam, więc na gorącą czekoladę...



8 komentarzy:

  1. Wszystkie Anieliny są wyjątkowe, i niby takie same a każda inna.

    OdpowiedzUsuń
  2. I znowu wspaniałe dziewczyny! A ja znowu skłaniam się ku tej "łobuzicy" w czapce. Słodka jest!

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne :) Szczególnie ta z zielonym kapeluszem :) :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowne Anielinki ! Ta zieleń i brąz dodają im uroku a czapeczka i kapelusik są boskie !
    Czekolada wyglada naprawdę smacznie i bardzo mi sie miło zrobiło :)

    Pozdrawiam z zaśnieżonej krainy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne aniołki.
    Powiało lekkim wiosennym wiatrem, co radośnie gna przez pola.
    Zapachniało kwiatami, bo Anielinek zieleń
    przywodzi mi na myśl ziemię budzącą się po śnieżnej zimie.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Rany jakie janioły!! I jaki ocieplacz!!
    Och kochane...budzicie w sercu wiosnę... ;))

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudne te aniołki, takie wesołe wszystkie

    OdpowiedzUsuń