Moje zdjęcie
Poland
Zapraszam...Odpocznij i obejrzyj mój anielski świat... Napisz do mnie koniecznie, jeśli potrzebujesz Anioła Stróża...anielskiego upominku dla Kogoś bliskiego i wyjątkowego...anielskiej dekoracji pokoju dziecięcego...anielskiego prezentu z okazji narodzin, Komunii Św., urodzin, imienin... Napisz do mnie: anielina@poczta.onet.pl Zamówienia proszę składać najlepiej przynajmniej z dwutygodniowym wyprzedzeniem!!!

Zaglądają do mnie...

wtorek, 2 lutego 2010

Grasz w zielone???

Czas tak szybko biegnie...Nie wiem, jak wy... ale ja mam niedobory czasu, wciąż mam go za mało. Kolejne Anielinki czekają na swoją kolej do malowania...wylepiłam hurtem chyba z 15 sztuk, ale brak czasu powoduje, że biedulinki czekają...i chyba jeszcze troszkę poczekają. No cóż takie życie...
Tym razem Anielinki zielone, wiosenne...Może jakiś promyk słońca Wam przyniosą...










Pewna miła osoba, którą jest A...Nulka z blogu Pasja Anny przysłała mi cały komplet wyróżnień, które umieściłam na pasku obok wyróżnień, którymi już mnie obdarowano...Dziękuję serdecznie A...Nulko!!!

11 komentarzy:

  1. są przeurocze, cudne!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak! Zielony kolor nastraja mnie calkowicie wiosennie, tymbardziej, ze u nas za oknem juz prawie wiosna! Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jesteś fantastyczna, Twoje zielone Anieliny powoduję, że nawet w te mroźne dni jest zdecydowanie cieplej.Wiosna, śliczne słońce i ciepłe dni ... , może wkrótce nie będą to tylko marzenia.Pozdrawiam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie też czasu ciągle brak. A aniołki....są po prostu śliczne , a w dodatku ten kolor...mój ulubiony zresztą. Twoje aniołki są doskonałe.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ach wiosną powiało ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zapraszam do mnie po odbiór wyróżnienia.

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudne sa te aniolki! Mozne je kupic czy nie sa nie sprzedaz? Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Sa super i te zdziwione buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  9. Prześliczne są Twoje aniołki! Bardzo mi się podobają!
    Kiedyś przeglądając internet wpadłam na stronkę z właśnie takimi aniołkami, były cudne. Chciałam ją znależć ponownie ale chyba już nie muszę dalej szukać bo znalazłam, Twoje aniołki są the best:)
    pozdrawiam

    ps. a czy można zakupić takiego aniołka?

    OdpowiedzUsuń
  10. Twoje anioły są przecudne!!!! :))) nastrajają pozytywnie i dodają otuchy w te zimowe, śnieżne dni:))) pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń