Moje zdjęcie
Poland
Zapraszam...Odpocznij i obejrzyj mój anielski świat... Napisz do mnie koniecznie, jeśli potrzebujesz Anioła Stróża...anielskiego upominku dla Kogoś bliskiego i wyjątkowego...anielskiej dekoracji pokoju dziecięcego...anielskiego prezentu z okazji narodzin, Komunii Św., urodzin, imienin... Napisz do mnie: anielina@poczta.onet.pl Zamówienia proszę składać najlepiej przynajmniej z dwutygodniowym wyprzedzeniem!!!

Zaglądają do mnie...

sobota, 12 czerwca 2010

Odrobina bieli i brązu...

Kolejna Anielinka z torebeczką...biało - brązową...taką oto kwiatuszkową...



9 komentarzy:

  1. Es un trabajo muy bonito.
    Me encanta!!!!!
    Besos.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaka ona ona jest sliczna,taka niewinna i powazna
    Obojetna ktora Anielinka twojej produkcji jest wspaniala
    Anielino zamisz sie ze mna
    Slonka zycze i milej niedzieli

    OdpowiedzUsuń
  3. Już nie wiem jakich słów użyć, by wyrazić to jak mi się podoba to co robisz.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkie Anioły są zachwycające!!!
    Uwielbiam je oglądać.

    OdpowiedzUsuń
  5. w prostocie siła tkwi!!!
    śliczna Anielinka, mała podróżniczka:)
    cudowne robisz anioły:):):)

    OdpowiedzUsuń
  6. piekne te twoje Anieliny!!!te pastelowe kolorki wprost uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Preciosos trabajos, me encantan.
    Besitos desde España

    OdpowiedzUsuń
  8. fantastyczne te Anielinki:)co jedna to piękniejsza:))

    OdpowiedzUsuń
  9. Sliczna anielinka z torebką na skarby... pewnie trzyma tam marzenia :)

    OdpowiedzUsuń