Moje zdjęcie
Poland
Zapraszam...Odpocznij i obejrzyj mój anielski świat... Napisz do mnie koniecznie, jeśli potrzebujesz Anioła Stróża...anielskiego upominku dla Kogoś bliskiego i wyjątkowego...anielskiej dekoracji pokoju dziecięcego...anielskiego prezentu z okazji narodzin, Komunii Św., urodzin, imienin... Napisz do mnie: anielina@poczta.onet.pl Zamówienia proszę składać najlepiej przynajmniej z dwutygodniowym wyprzedzeniem!!!

Zaglądają do mnie...

wtorek, 14 września 2010

Ze słonecznym kocurkiem...

Na złość deszczowej pogodzie, która u mnie za oknem...pozdrawiam pogodnie z pomocą słonecznej Anielinki...









10 komentarzy:

  1. Oj, jaka piękna! I ten kocurek taki słodziak! Przydałaby się mi na te smutne i szare dni ;)
    Pozdrawiam, Jagodzianka.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki, dzięki, dzięki za to słoneczko!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ślicznotka a kocur wprost boski

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudenko, jak zawsze.
    Pozdrawiam słonecznie

    OdpowiedzUsuń
  5. Aniołek w sam raz na rozjaśnienie tych deszczowych i coraz krótszych dni.Wnosi tyle światła,radości i ciepła:)
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Anielina jest przewspaniała! Kolory tak cudownie żywe!! Ostatnio bardzo takie lubię :-) Tak szaro za oknem, więc... ;-)))

    Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  7. Anielino, wpadłam z rewizytą i...zatkało mnie. Anioły są przecudne! ten z ołówkiem skradł moje serce!:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowna Anielinka:) Az sie moja córcia usmiechnela:) Zmobilizowala nas to sloneczko to zywszego funkcjonowania haha:) pozdrawiamy:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fantastyczne Anielinki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zawsze z uśmiechem na twarzy patrzę na zdziwione minki Aniołków :):)

    OdpowiedzUsuń