Moje zdjęcie
Poland
Zapraszam...Odpocznij i obejrzyj mój anielski świat... Napisz do mnie koniecznie, jeśli potrzebujesz Anioła Stróża...anielskiego upominku dla Kogoś bliskiego i wyjątkowego...anielskiej dekoracji pokoju dziecięcego...anielskiego prezentu z okazji narodzin, Komunii Św., urodzin, imienin... Napisz do mnie: anielina@poczta.onet.pl Zamówienia proszę składać najlepiej przynajmniej z dwutygodniowym wyprzedzeniem!!!

Zaglądają do mnie...

piątek, 5 listopada 2010

Bielszy odcień bieli...

Wianek świąteczny w różnych odcieniach bieli...







8 komentarzy:

  1. Standardowo piękny, bezy rządzą :P

    OdpowiedzUsuń
  2. No przecudny jest !!! Aż zazdroszczę ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudnej urody są Twoje wianki:-)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. po prostu wymiękam-bajecznie piękny!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale cudeńka robisz! Już po raz kolejny zaglądam tu i się zachwycam!
    Pozdrawiam, Jagodzianka.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo mi się podoba!!!
    Cudo!!!
    Ślicznie dziękuję za odwiedziny na blogu.Bardzo mi miło!
    Ciepło pozdrawiam i ślę uściski!

    OdpowiedzUsuń