Moje zdjęcie
Poland
Zapraszam...Odpocznij i obejrzyj mój anielski świat... Napisz do mnie koniecznie, jeśli potrzebujesz Anioła Stróża...anielskiego upominku dla Kogoś bliskiego i wyjątkowego...anielskiej dekoracji pokoju dziecięcego...anielskiego prezentu z okazji narodzin, Komunii Św., urodzin, imienin... Napisz do mnie: anielina@poczta.onet.pl Zamówienia proszę składać najlepiej przynajmniej z dwutygodniowym wyprzedzeniem!!!

Zaglądają do mnie...

środa, 27 lipca 2011

Energetyzująca Anielinka...na chłodny dzień...








Dziękuję za wyróżnienia...Nie przywiązuje do nich zbyt dużej wagi, ale bardzo dziękuję, ponieważ dostałam je od osóbek, które zostawiają po swoich odwiedzinkach parę ciepłych słów...
Dziękuję ... Jagodzianko...Dziękuję Renatko....

11 komentarzy:

  1. baardzo optymistyczna :D
    gratuluję wyróżnień :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowna "pomarańczówka " z misiaczkiem .

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna! I od razu pochmurny dzień staje się piękniejszy:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo soczysta Anielinka! No i jak zwykle rozbrajające dodatki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Od razu słonko wyszło w moim domku jak patrzę na tą Anielinkę:))) Piękna!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie jej w tym kolorze.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale piękne kolorki, dodadzą ciepełka na pewno :)

    OdpowiedzUsuń
  8. piekne sa twoje anielice zapraszam po male wyroznienie.

    OdpowiedzUsuń
  9. śliczna anielinka i w takich radosnych, ciepłych kolorkach:)

    OdpowiedzUsuń
  10. cudna:)bardzo optymistyczna i energetyczna:)i jeszcze ten misio...bardzo mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń