Moje zdjęcie
Poland
Zapraszam...Odpocznij i obejrzyj mój anielski świat... Napisz do mnie koniecznie, jeśli potrzebujesz Anioła Stróża...anielskiego upominku dla Kogoś bliskiego i wyjątkowego...anielskiej dekoracji pokoju dziecięcego...anielskiego prezentu z okazji narodzin, Komunii Św., urodzin, imienin... Napisz do mnie: anielina@poczta.onet.pl Zamówienia proszę składać najlepiej przynajmniej z dwutygodniowym wyprzedzeniem!!!

Zaglądają do mnie...

poniedziałek, 3 października 2011

Kolejny raz...różowo mi...





12 komentarzy:

  1. Jaka piękna i słodka:) Pozdrawiamy

    OdpowiedzUsuń
  2. Sliczności !!!One są takie doskonałe!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Anielinka śliczna,a już te kwiatki na sukience,przeurocze,pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Różowa panienka jest śliczna :)


    jestem od dawna wielbicielką Twoich aniołków (co już chyba pisałam wcześniej)- moim zdaniem najładniejszych jakie widziałam !!1

    dziękuję za miłe słowa - sprawiły mi wielką przyjemność

    serdecznie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. przesłodka! nie mogę się napatrzeć na Twoje prace:) są genialne!

    OdpowiedzUsuń
  6. Jakie piękne!!!!Cudne na prawdę!!!Pozdrawiam cieplutko i zapraszam do siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Prześliczny i uroczy Aniołek!
    Uwielbiam Twoje Aniołki!

    Serdecznie pozdrawiam i dziękuje z serca za odwiedziny na blogu i miłe słowo:)
    Uściski i promyki jesiennego słonka posyłam.

    Peninia*

    OdpowiedzUsuń
  8. Pięknych aniołków tworzysz :) Pozdrawiam i dziękuje za komentarz na moim blogu :) Nadia

    OdpowiedzUsuń
  9. O, jaka piękna! Jakie śliczne kwiatuszki!

    OdpowiedzUsuń
  10. Kurcze, ale Ty cuda tworzysz, wszystkie aniołki są wspaniałe. Nie mogę się napatrzeć :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Twoje aniołki są CUDOWNE! WSZYSTKIE!

    OdpowiedzUsuń