Moje zdjęcie
Poland
Zapraszam...Odpocznij i obejrzyj mój anielski świat... Napisz do mnie koniecznie, jeśli potrzebujesz Anioła Stróża...anielskiego upominku dla Kogoś bliskiego i wyjątkowego...anielskiej dekoracji pokoju dziecięcego...anielskiego prezentu z okazji narodzin, Komunii Św., urodzin, imienin... Napisz do mnie: anielina@poczta.onet.pl Zamówienia proszę składać najlepiej przynajmniej z dwutygodniowym wyprzedzeniem!!!

Zaglądają do mnie...

niedziela, 13 listopada 2011

Fioletowo...kropeczkowo...i anioł Jasia









16 komentarzy:

  1. Aniol Jasia jest przeslodki:))
    Pozdrawiam Asia

    OdpowiedzUsuń
  2. prześliczne jak wszystkie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakie piękne anielice! :O

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękne aniołki:)) Jak zwykle cudeńka stworzyłaś:))

    OdpowiedzUsuń
  5. Twoje anioły jak zawsze anielsko piękne:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja po prostu kocham Twoje Anielinki. Uwielbiam je, ubóstwiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ha! jakie one są fajne! a jakie kapelusze mają boskie!!

    OdpowiedzUsuń
  8. jak zawsze- śliczne, dopracowane.. kropeczkowe serducho-słodziaaak! :D

    OdpowiedzUsuń
  9. cudne oba mi sie bardzo podobaja

    OdpowiedzUsuń
  10. Jeszcze raz baaaardzo dziękuję za wylepienie takiego pięknego Aniołka dla mojego synka :)))))
    Pozdrawiamy serdecznie
    Klaudia i Jaś :)

    OdpowiedzUsuń
  11. από τα πιο όμορφα δημιουργήματα που έχω δει. Η χώρα σας φημίζεται για τα χειροτεχνήματα και πραγματικά μου άρεσε τρομερά. Αυτά τα αγγελούδια είναι τρέλα Μπράβο! Πολλά φιλιά από την υπέροχη Ελλάδα.

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudne Aniołki, jak zresztą wszystkie twoje prace ;))

    OdpowiedzUsuń
  13. No nie mogę się napatrzeć, i uwielbiam anioły,a twoje dzieło to cud, miód i orzeszki-piękne. Monia

    OdpowiedzUsuń