Moje zdjęcie
Poland
Zapraszam...Odpocznij i obejrzyj mój anielski świat... Napisz do mnie koniecznie, jeśli potrzebujesz Anioła Stróża...anielskiego upominku dla Kogoś bliskiego i wyjątkowego...anielskiej dekoracji pokoju dziecięcego...anielskiego prezentu z okazji narodzin, Komunii Św., urodzin, imienin... Napisz do mnie: anielina@poczta.onet.pl Zamówienia proszę składać najlepiej przynajmniej z dwutygodniowym wyprzedzeniem!!!

Zaglądają do mnie...

sobota, 15 września 2012

Jeszcze raz Miśki

9 komentarzy:

  1. Urzekły mnie te prace. Szalenie słodkie i ciepłe.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak zawsze piekne, slodkie, cieszace oko !!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękne są te Twoje anioły, misie, serduszka :) No śliczne, chyba się zakochałam ;)
    Pozdrawiam serdecznie i lecę oglądać resztę :)
    Monika

    OdpowiedzUsuń
  4. Twoje aniołki są piekne każdy ma swój urok ahh :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kocham te Twoje aniołki, bez różnicy z miśkami czy bez - zawsze są przeurocze

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne ANIOŁY, poruszają serce.
    Zapraszam na kregulaart.bloog.pl

    Pozdrawiam
    Katarzyna

    PS Czy jakaś wymianka wchodzi w grę?

    OdpowiedzUsuń
  7. fioletowy aniołek ma boską czapeczkeee :) a misie mnie już totalnie zauroczyły :)

    OdpowiedzUsuń
  8. hello. i dont understand your language but i saw wonderul work and beautiful blog.

    OdpowiedzUsuń