Moje zdjęcie
Poland
Zapraszam...Odpocznij i obejrzyj mój anielski świat... Napisz do mnie koniecznie, jeśli potrzebujesz Anioła Stróża...anielskiego upominku dla Kogoś bliskiego i wyjątkowego...anielskiej dekoracji pokoju dziecięcego...anielskiego prezentu z okazji narodzin, Komunii Św., urodzin, imienin... Napisz do mnie: anielina@poczta.onet.pl Zamówienia proszę składać najlepiej przynajmniej z dwutygodniowym wyprzedzeniem!!!

Zaglądają do mnie...

niedziela, 18 maja 2014

wiosenna modnisia





7 komentarzy:

  1. modnisia ślczna zastanawiam się tylko skad ty bierzesz te czapeczki???

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewne zdolne rączki dziergają czapusie i kapelusze...pozdrawiam!

      Usuń
    2. rto ja też chce takie magiczne raczki:D

      Usuń
  2. Śliczny wiosenny Aniołek:)Serdecznie i ciepło pozdrawiam-Peninia

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna , gotowa na wiosenny spacer :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękny aniołek! I ja taką torbę bym założyła:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna jest! Bardzo mi się podobają te kolory :)

    OdpowiedzUsuń